Jadual Perlawanan UEFA Euro Cup 2016!

Saturday, May 28, 2016



EURO CUP 2016  FRANCE| Assalamualaikum und was für Zeitungsleser alle ?
Are you excited ? Because I am excited. Just nak kongsikan ke- esaitedan  aku menunggu Euro Cup 2016. Jangan cakap aku tak esaited tunggu Ramadhan tau cuma entri kali ini mengenai Euro Cup 2016, France jer. Macam dua tahun yang lepas, masa World Cup yang jatuh pada bulan Ramadhan, Euro Cup 2016 juga jatuh pada bulan Ramadhan.


Aku update post ni pun lepas terima whatsApp 13days to EURO CUP 2016, masih setia ke? ceittt... opkos la!  Member aku ni suka belagak sebab team dia Spain juara bertahan Euro & WC dari 2008-2012. Tapi bangga gila aku bila team dia say bye bye 1st round masa WC ritu lol. Cer korang teka aku forever team mana? 

Ingat lagi bertapa sanggup aku menghabiskan kouta dan beli kouta tambahan gara-gara umah sewa takda astro. Nasib tahun ni ada umobile (harap line tak buat hal la) Sanggup bangun awal pagi bersahur demi nak roots fav team! Sanggup beli online jersey Germany & Neds yang hat ada nama abam persie. hahaha. so funneh. 

For note aku bukanlah peminat tegar bola yang layan EPL/La Liga/Liga Malaysia bagai tu... aku just layan World Cup and Euro Cup jer... maybe aku akan tengok bila team Malaysia lawan negara lain. So kesimpulannya aku suka tengok bola yang represent country je. Ya suka tgok WC & EURO sebab player hensem ya ya ya I'm a typical girl who pretend to like football.


Malas cakap banyak, ni jadual pusingan awal utk Euro Cup 2016 - France
Qualified team. No Argentina?  No Neds?  No Malayisa? heheh.. Tak sangka 2nd fav takda. why huntelaar? why persie?


Jadual Perlawanan UEFA EURO CUP 2016 FRANCE peringkat kumpulan 


Team A -  my pic: Switzerland




Team B, my pick: England even selalu ja tersangkut, ni sebab setia ngan Beckham ja nih


Team C, my pick: of course my forever Germany!!







Team D, my pick: hat ni aku nak sokong Croatia


Team F, my pick : Portugal, my 3rd fav!!


Team E, my pick : Italy & Sweeden . Nak 2 boleh?






p/s: Ramai member laki aku kata Germany tak kuat tahun ni , tapi takpa don't worry. Siapa forever Germany kita geng. sep sket!

Adakah ini skuad Germany untuk Euro 2016 ? Aku pun tak pasti

credit : http://www.eurocuplivetv.com/germany-team-squad/
credit : http://www.uefa.com/


Thank You For Reading This Post ! Komen lah sikit =)

You Might Also Like

5 comments

  1. huhu.. tak sabar nak bulan 6 ni..

    Blogwalking sini, jom belajar tutorial ni

    How To Display Author Info Box in blogpost article...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq singgah blogwalking ke sini,

      saya pasti singgah ke blog sifu hasif!

      Delete
    2. Assalamualaikum
      senang sekali saya bisa menulis kisah nyata kami
      dan berbagi kepada teman-teman disini.

      Meski hidup dalam keprihatinan, karena hanya mengandalkan penghasilan dari jual gorengan, namun rumah tangga kami terbilang harmonis. Jika berselisih paham, kami selalu menempuh jalan musyawarah. Hal itu wajib kami terapkan untuk menutupi aib dan segala bentuk kekurangan yang ada dalam rumah tangga kami agar tidak terdengar oleh orang luar. Karena begitulah pesan dari para orang tua kami.

      Hari demi hari aku habiskan hanya untuk bekerja dan bekerja. Hal itu aku lakukan, selain sadar akan tanggung jawabku sebagai orang tua , juga ingin menggapai harapan dan cita cita. Yah, mungkin dengan begitu ekonomi keluargaku dapat berubah dan aku bisa menyisihkan sedikit uang penghasilanku itu untuk masa depan anak-anakku dikemudian hari. Namun semua itu menjadi sirna.

      Selanjutnya kami pun melangkah untuk mencobanya minta bantuan melalui dana gaib tanpa tumbal,alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan.

      Jalan ini akan mengubah kemiskinan menjadi limpahan kekayaan secara halal dan tidak merugikan orang lain.

      Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami,
      saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami.
      Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
      hubungi Ki Witjaksono di:+62852-2223-1459
      Supaya lebih jelas kunjungi blog
      ~~KLIK DISINI~~

      Delete
  2. Tak sabat nak tunggu euro2016 nie.. harap france menang kali nie.. ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh kann tak sabar kan?? oo team france lah ni?

      Delete